Ministerstvo zahraničných vecí
Vďaka novému prístupu k strategickej komunikácii sa nám podarilo výrazne zlepšiť komunikáciu Ministerstva zahraničných vecí SR – zaviedli sme jednotnú vizuálnu identitu, zjednotili sociálne siete a posilnili hodnotovo ukotvenú komunikáciu. Výsledkom bol nárast sledovateľov, vyšší dosah a reputácia ministerstva ako jednej z najlepšie komunikujúcich štátnych inštitúcií.
Významne sme zvýšili transparentnosť, efektívnosť a angažovanosť verejnosti v komunikácii rezortu. Ministerstvo zahraničných vecí sa v krátkom čase zaradilo medzi najlepšie hodnotené štátne inštitúcie v oblasti strategickej komunikácie.
Prezidentská kampaň
Ivana Korčoka
Kampaň Ivana Korčoka zmenila vnímanie jeho osoby vo verejnosti, aktivizovala desaťtisíce ľudí, stala sa jednou z najúspešnejších občianskych kampaní na Slovensku a nastavila nové štandardy v oblasti hodnotovej a pozitívnej politickej komunikácie.
Kandidát získal 1 243 709 hlasov, čím sa zaradil medzi najsilnejších prezidentských kandidátov v histórii SR. Jeho dôveryhodnosť kandidáta stúpla z 26 % na 43 %, rok po voľbách si drží stabilnú úroveň.
Globsec
Pre GLOBSEC, renomovaný medzinárodný think tank, sme realizovali komplexný komunikačný audit, ktorého cieľom bolo zvýšiť efektivitu komunikácie smerom k domácemu aj zahraničnému publiku.
Výsledkom bolo zjednotenie vizuálnej identity, odporúčania na zlepšenie interných a externých procesov a návrh nových formátov na sociálne siete a konferenčnú komunikáciu.
Napíšte nám
Zaujala vás prípadná spolupráca?
Vyplňte krátke info, a my sa vám čoskoro ozveme.